De Shared Servicedesk: nu ook in het weekend

Op 1 maart opende de Shared Servicedesk haar weekendondersteuning. Dit betekent dat we u niet vijf, maar zeven dagen per week van dienst kunnen zijn. En dat vieren we, samen met al onze klanten en de medewerkers van onze Shared Servicedesk.

Successen vier je samen

Blij verrast ontvingen de eerste klanten, een doos met gebakjes om de opening van de weekendondersteuning te vieren. Het succes van de dienst vieren we samen omdat alle, inmiddels ruim veertig, aangesloten klanten bijdragen aan de kwaliteit en de groei van de Shared Servicedesk.

Wat je samen deelt wordt meer

Onze verwachting is dat de Shared Servicedesk de komende tijd zal blijven groeien. Zowel in aantal medewerkers, als in klanten, klantcases en resultaten. Voortdurend dagen de medewerkers van onze klanten, onze servicedesk uit. Zo zorgen zij ervoor dat wij ons blijven ontwikkelen en groeit onze gezamenlijke kennis en kunde.

Behoefte aan een zorgeloos weekend?

Wilt u als vaste klant uw Shared Servicedesk uitbreiden met weekendondersteuning? Of staat u op het punt om uw servicedesk uit te besteden en gunt u uw medewerkers een zorgeloos weekend? Al vanaf €750 per maand kunt u gebruik maken van weekendondersteuning. De Shared Servicedesk is dan, net als op werkdagen, van 07:00 tot 24:00 uur geopend.

Advies en overige vragen?

Voor advies en overige servicedesk- en uitbestedingsvragen staat OGD volledig tot uw beschikking. Neem gerust contact met ons op. Wij blijven graag met u delen en we hopen u ook met ons.

shared_servicedesk-CtA

Nog geen reacties

Reageer als eerste

Ben jij al bekend met ITIL 4?

Kom vrijdag 19 april naar de ITIL 4 kennissessie en laat je meenemen op een tour langs alle verandering en mogelijkheden van ITIL 4.

> Meld je nu aan!

De Shared Servicedesk: nu ook in het weekend

Posted by Simone Hendriks on 20-mrt-2014 10:05:33

Op 1 maart opende de Shared Servicedesk haar weekendondersteuning. Dit betekent dat we u niet vijf, maar zeven dagen per week van dienst kunnen zijn. En dat vieren we, samen met al onze klanten en de medewerkers van onze Shared Servicedesk.

Successen vier je samen

Blij verrast ontvingen de eerste klanten, een doos met gebakjes om de opening van de weekendondersteuning te vieren. Het succes van de dienst vieren we samen omdat alle, inmiddels ruim veertig, aangesloten klanten bijdragen aan de kwaliteit en de groei van de Shared Servicedesk.

Wat je samen deelt wordt meer

Onze verwachting is dat de Shared Servicedesk de komende tijd zal blijven groeien. Zowel in aantal medewerkers, als in klanten, klantcases en resultaten. Voortdurend dagen de medewerkers van onze klanten, onze servicedesk uit. Zo zorgen zij ervoor dat wij ons blijven ontwikkelen en groeit onze gezamenlijke kennis en kunde.

Behoefte aan een zorgeloos weekend?

Wilt u als vaste klant uw Shared Servicedesk uitbreiden met weekendondersteuning? Of staat u op het punt om uw servicedesk uit te besteden en gunt u uw medewerkers een zorgeloos weekend? Al vanaf €750 per maand kunt u gebruik maken van weekendondersteuning. De Shared Servicedesk is dan, net als op werkdagen, van 07:00 tot 24:00 uur geopend.

Advies en overige vragen?

Voor advies en overige servicedesk- en uitbestedingsvragen staat OGD volledig tot uw beschikking. Neem gerust contact met ons op. Wij blijven graag met u delen en we hopen u ook met ons.

shared_servicedesk-CtA

Topics: Digitale Transformatie