OGD als beste uit de bus bij tevredenheidsonderzoek WML

27 juni, 2011

Sinds januari 2010 is de Waterleiding Maatschappij Limburg (WML) TotaalDesk-klant van OGD. Uit een recent klanttevredenheidsonderzoek blijkt opnieuw dat onze servicedesk zijn werk daar uitstekend doet.

WML

De Waterleiding Maatschappij Limburg is verantwoordelijk voor al het drinkwater van de provincie Limburg. Een openbaar nutsbedrijf zoals WML moet uiteraard kunnen vertrouwen op een deskundige ict-servicedesk, en daarom is eind 2009 besloten over te stappen naar TotaalDesk van OGD. Sinds januari 2010 is OGD verantwoordelijk voor de volledige ict-servicedesk van WML.

Ongeveer een half jaar geleden vertelden we al dat WML en OGD zeer tevreden waren over het eerste jaar van de samenwerking. Destijds was deze wederzijdse blijdschap aanleiding om ook in 2011 met elkaar verder te gaan. Nu, ongeveer een half jaar later, geeft WML aan dat er in 2011 opnieuw goede resultaten worden behaald.

Enorme stap voorwaarts

Onlangs voerde WML een klanttevredenheidsonderzoek uit onder haar managers. In dit onderzoek kwamen drie aspecten van de ict-voorziening aan bod: applicatiebeheer, projectondersteuning en de ict-servicedesk. De servicedesk, die zoals gezegd geleverd wordt door OGD TotaalDesk, kwam met een gemiddelde score van 7,6 als beste uit de bus. Liefst veertien van de drieëntwintig ondervraagde managers gaven TotaalDesk een 8 of hoger. Eén van hen zegt: "Vooral de servicedesk heeft de laatste twee jaar een enorme stap voorwaarts gemaakt wat betreft serviceverlening. Prima!"

Hoge ogen

Wij zijn erg blij om opnieuw te horen dat WML tevreden is met onze dienstverlening. Ook in de toekomst hopen we hoge ogen te blijven gooien tijdens tevredenheidsonderzoeken, beoordelingsgesprekken en andere meetpunten binnen de organisatie. We gaan ervoor om van onze 7,6 een 8 of hoger te maken!

Bekijk ook eens

Deze verhalen over Support en beheer

Ontvang de nieuwsbrief

Nog geen reacties

Reageer als eerste

Ben jij al bekend met ITIL 4?

Kom vrijdag 19 april naar de ITIL 4 kennissessie en laat je meenemen op een tour langs alle verandering en mogelijkheden van ITIL 4.

> Meld je nu aan!