Case OGD op nieuwe website TOPdesk

14 februari, 2017

TOPdesk logoDe nieuwe website van onze partner TOPdesk is vorige week live gegaan! OGD heeft ook een plek op de site gekregen: Maarten van der Kleij, hoofd van het business team Operations, vertelt over de ultieme servicedesk.

Hij belicht in het interview de verandering van beheerafdeling naar servicedesk en de ontwikkeling waarbij klanten steeds zelfredzamer worden: “wij noemen dat principe binnen OGD shift left. Shift left houdt in dat we zoveel mogelijk preventief willen oplossen, om zo die oplossing 'naar links in de keten' te duwen. Een zelfhelend systeem, kun je het noemen. Hierdoor zijn eindgebruikers eerder geholpen of is een probleem preventief omzeild. Dat zorgt er niet alleen voor dat de tevredenheid van je gebruikers stijgt, maar ook dat je minder dure beheerders nodig hebt en je totale ict-kosten dalen.”

Bekijk het volledige video-interview met Maarten op de website van TOPdesk.

maartenvdkleij

Bekijk ook eens

Deze verhalen over Cloud en werkplek

Ontvang de nieuwsbrief

Nog geen reacties

Reageer als eerste

Ben jij al bekend met ITIL 4?

Kom vrijdag 19 april naar de ITIL 4 kennissessie en laat je meenemen op een tour langs alle verandering en mogelijkheden van ITIL 4.

> Meld je nu aan!